De Master Social Work als change agent
Ketner, Susan; Jorna, Ageeth
Een breder perspectief
Malotaux, J. (Student); Beek, J. van
Creeër een positieve talentspiraal
Steenbeek, Henderien
Communicatie: een wereld van verschil
Silke Deckers (Student); Carolien Meijers (Student); Brechtje van Gent (Docent)
Oplossingsgericht werken met multiprobleemgezinnen en ouders met lvb
Mira Janssen (Student); Gerda Bijzet (Student)
Design Play Change
Wina Smeenk (Lector); Agnes Willenborg
Tool Leren(d) impact maken
Haske van Vlokhoven; Anne Khaled
Betere samenwerking tussen ouders en opvoeders door ‘relationele route’
Martine Noordegraaf (Lector); Ellen Schep (Lid Lectoraat)
“Ik kan toch niks, dat ligt aan mijn autisme.”* Hoe wordt het inzetten van een nieuw klasuur dat zich richt op psycho-educatie en talentwerking met focus op zelfbeeld en zelfkennis voor leerlingen met ASS ervaren?
Sanne Van Noppen (Student)
Zelfregulatie bij leerlingen met (kenmerken van) autisme
Daniëlle Scharloo (Student)