Onderzoek naar de inzet van ervaringsdeskundige ouders als buddy’s in het onderwijs
Wim Dekker (Lector); Ellen Aanen-Zilvold (Onderzoeker)
Het stimuleren van zelfregulerend leren met feedback en leerstrategieën bij studenten logistiek management
Sanli, O. (Student); Ende, J. van den
Interventies voor passend onderwijs aan hoogbegaafde leerlingen in groep 3
Angelique Driessen (Student)
Leerkrachtgedrag en leerlingbetrokkenheid als sleutels tot welbevinden
Eddy Mulders (Student)
“TOS? Nee, daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat is dat?” – Afstudeeronderzoek waarin een manier gezocht wordt om TOS bekender te maken onder studenten
Tanja Altena (Student); Liesbeth de Boer (Begeleider)
Differences in motor competence, enjoyment and weight status of young children (4-6 years old)
Pim Koolwijk; Annemarie de Witte; Remo Mombarg; Teun Remmers; Dave Van Kann; Ingrid van Aart; Geert Savelsbergh; Sanne de Vries
Toolkit student skills for formative assessment
Marjoleine Dobbelaer (Onderzoeker); Fedor de Beer (Onderzoeker); Tamara van Schilt-Mol (Lector)
An analysis of the technology acceptance model in understanding university students' behavioral intention to use metaverse technologies
Nikos Misirlis; Harris Bin Munawar
Oplossingsgerichte gesprekken als middel om de betrokkenheid van leerlingen met autisme te beïnvloeden
Karin Glaudemans (Student)