PLG's Basisvaardigheden Quadraam
Roel Grol
Eindrapportage Tijdelijke Werkgroep Toetsvisie/Toetsbeleid Academie Educatie
Marion van de Wijdeven; Roel Grol
Gevoel van inclusie, peer acceptatie en motivatie en welzijn: Leerling ervaringen in het (voortgezet) speciaal onderwijs
Steenbeek, Henderien
Chapter 5 Research and Practice in the Professional Development of School-Based Teacher Educators
Helma Oolbekkink
The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: a comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
V.E. Morssink-Santing; S. van der Zee; L.T. Klaver; J. de Brouwer; P.H.M. Sins
Onderzoeksrapport Deelname aan medezeggenschap
Christiaan Oostdijk (Onderzoeker); Jacqueline Meijer (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Feedbackgeletterdheid
Jan Martens; Marion van de Wijdeven
Zelfregulerend leren in het W&T-basisonderwijs: praktijkboek voor leraren
P.H.M. Sins; J. de Brouwer; A. van Dijk; T. Eysink; V.E. Morssink-Santing; L.T. Klaver
Impact van Internationalisering
Meister-Broekema, Peter
Rondetafelbijeenkomst: Assessment Web Scan
Kyle van den Langenberg; Marion van de Wijdeven; Linda Jakobs