Kwesties mbt het vormgeven van inductieprogramma's in de praktijk
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
Professional doctorate traject en de betekenis voor de praktijk van opleiders
Marco Snoek; Helma Oolbekkink
Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal
Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn
Wie kiest de muziek?
Bisschop Boele, Evert
Effectief docentgedrag om denken binnen online afstudeerbegeleidingsgesprekken te bevorderen
M. Steenbruggen; A. Voerman; J.M.M. Kaskens; L. van Schie
Muziekonderwijs in Beweging
Bisschop Boele, Evert
Short-term Progression of Abstraction in Student Interaction in Primary Programming Education
Faber, Hylke
OpenEHR: Open Platform for Patient-centred Health Data
de Klerk, Rick; Bot, Christina ; Groenboom, Rix
Evidence Based Management & Evidence Based Design
Lechner, Stefan