Opvolgen van multidisciplinaire GGZ-richtlijnen
Marjolein Peters (Begeleider); Arno van Dam (Begeleider); Nienke Vlak (Student)
Social Media in het voortgezet onderwijs.
Caroline Klein (Begeleider); Patric Hintermann (Begeleider); Iris Schouten (Student); Anggrek Verschuren (Begeleider)
Passend onderwijs voor studenten met ADHD en ODD.
Ellis Uitdehage (Begeleider); Jack Teuns (Begeleider); Tara Schoenmakers (Student); Martijn van der Locht (Begeleider)
Werkt extra ondersteuning?
Jessy van der Put (Student); Tanja Stöver (Begeleider)
Verliesverwerking bij mantelzorgers van partners met dementie.
Lisette Zwerts-Verhelst (Begeleider); Minou Kroes (Student)
Literatuur- en veldonderzoek naar factoren die invloed uitoefenen op schoolresultaten van leerlingen.
Rob Snijders (Begeleider); Tanja Stöver (Begeleider); Ilona Hover (Student)
Welke competenties spelen een rol in de interculturele hulpverlening.
Björn Smeets (Begeleider); Yassine Kissami (Student)
Jeugdgroepen en bewoners
Björn Smeets (Begeleider); Denise Leenaerts (Student); Emile Kolthoff (Begeleider)
Gewichtige Feedback op Gezette Tijden.
Sander Margry (Student); M van Doorn (Begeleider)
Wie is Frans
Frans van der Reep (Lector)