The understanding of historical time in the primary curriculum in England and the Netherlands
M.J. De Groot-Reuvekamp (Docent); Carla van Boxtel; Anje Ros (Associate Lector); Penelope Harnett
Geschiedenis van de Olympische Spelen
Jan de Leeuw (Docent)
From dictatorship to democracy
Eloise Ruby (Student); M.J. Weijerman (Begeleider)
Professionele Identiteit
Ed de Jonge (Lid Lectoraat)
Bestaansethiek: de betekenis voor praktijk en opleiding
Michel Jansen (Lid Lectoraat)
Gevulde Stilte
Hanny Röhm - van Veen (Student); T. van de Lagemaat (Begeleider)
De Timotheüs Generatie, verlangend naar verantwoordelijkheid
Aernout de Jong (Student); Maaike Graafland (Student); Minke Velthuis (Student); S.M.E. van der Heijden - Geerts (Begeleider); A. Heystek (Begeleider)
Engelen in de tijd
Marja Hesseling (Student); H.H. Zegwaart (Begeleider); M.A. Timmerman (Begeleider)
Thuis in de kerk?
Grytsje Hovius-Dijkstra (Student); J. Bruinsma-De Beer (Begeleider)
Groeiend talent
Helene Bolle (Student); Marchien Timmerman (Begeleider); Eduard Groen (Begeleider)