Marketing
Dr. Peter Runia (Docent); Dipl.-Bw. (FH) Frank Wahl; Dipl.-Kfm. Olaf Geyer; Christian Thewißen, bc., MBA
Nieuw licht op verlichting voor ouderen met dementie
J. van Hoof (Docent); A.M.C. Schoutens; M.P.J. Aarts; C.G. Rense
E-business your business : van website tot strategie
drs Boudewijn Raessens (Docent)
Business combinations Praktijkgids IFRS ; katern 10
J.M.J. Blommart; Bart Kamp (Lector)
Projectmanagement versus directiemodel
Andries Brands (Student); Jan Bosch (Student); J. Boekestijn (Begeleider)
Bedrijven geen handelswaar, maar collectief bezit
R. Thelosen (Docent)
Plan de exportación de Agua Nafree en Holanda
Sylvia Alserda (Student); A.E. Kandou (Begeleider)
How can Gruppo Ultrafemme better promote its campaign "make up fest" among their target audience?
Annemarie Klein (Student); M.J. Hernandez Sanchez (Begeleider)
Het leven, één grote belevenis! : op weg naar een betekenisvolle belevenis bij de Leidse Schouwburg
Marie Swier (Student); P.F.W. Postmes (Begeleider)
Kwaliteitsmanagement Forensische Samenwerking in de Opsporing : een implementatieadvies van start dóór finish
Hidde Verschuur (Student); B. Veldstra (Begeleider)