Interne kwaliteitszorg: van ambacht naar visie
drs. Martijn van Schaik; drs. Everard van Kemenade
Combining design-based research and action research to test management solutions
Daan Andriessen (Lector)
Kwaliteitsmanagement Facilitair Bedrijf Axion : een systeem voor kwaliteitsmanagement om te sturen en te borgen
Marloes Linders (Student); G.J.E. Tellegen (Begeleider)
Professionalisering Facilitaire Zaken : integratie Helpdesk ICT binnen Facilitaire Zaken.
Floris Rijke (Student); G.J.E. Tellegen (Begeleider)
Schoon schip bedrijfsdiensten : ziekteverzuim naar een aanvaardbaar niveau.
Jan Veldkamp (Student); W. van den Heuvel (Begeleider)
Klanttevredenheid kan niet zonder een goed beleid : klantgerichtheid als basis voor een helder beleid en betere prestaties
Richard Bakker (Student); B.A. Heemskerk-Nooij (Begeleider)
FM laat je zien! : Onderzoek naar klantbeleving en imago van FM om zodoende middelen te vinden de klantwaardering te verhogen
Marlies Heemskerk (Student); E.E.A. van der Laan (Begeleider)
Een frontoffice als efficiency-slag?: een onderzoek naar de implementatie van het Servicepunt op de faculteit Elektrotechiek, Wiskunde en Informatica van de TU Delft
Jolijn Weisscher (Student); R. Kuijlenburg (Begeleider)
Winst voor de organisatie door creativiteit stimulatie : een onderzoek naar de invloed van de fysieke werkomgeving op creativiteit.
Karianne Gielen (Student); Barbara Groenevelt (Begeleider)
...positie bepaalt... : kwaliteitsonderzoek voor de sectie Matlog van de Koninklijke Marechaussee op Schiphol
Renate Lindhout (Student); B.A. Heemskerk-Nooij (Begeleider)