Klanten zijn eigenlijk nét mensen! : een onderzoek naar de mogelijkheden van een gastvrijheidsconcept voor het MCA Facilitair Bedrijf
Sanne Frederiks (Student); S.H. van Doorne (Begeleider)
Van meerdere servicepunten naar één frontoffice
Esther Siliakus (Student); L.C.P. Rijnja (Begeleider)
Logistiek: de klant koning, de kosten koningin : een onderzoek naar de optimalisatie van het logistieke proces in het Leids Universitair Medisch Centrum, gericht op de efficiëntie en de klantgerichtheid.
Lieneke de Taeye (Student); L.C.P. Rijnja (Begeleider)
Centraal Facilitair Meldpunt op weg naar een effectieve en efficiënte dienstverlening : een advies over de inrichting van een centraal Facilitair Meldpunt voor de afdeling Faciliteiten binnen HTM
Sandra Spronk (Student); J.P. Trapman (Begeleider)
Contractmanagement : verplichtingen onder controle
Laurien Spaans (Student); M.F. de Wit (Begeleider)
Een effectieve en toekomstbestendige facilitaire organisatie
René van der Poel (Student); J.P. de Boer (Begeleider)
Bringing 'Maxim' to Japan : an export policy plan
Michiel van Poelgeest (Student); A.E. Kandou (Begeleider)
Necessidades de informacion/formacion para el gobierno de las Universidades en el marco del EEES
Everard van Kemenade; Jose Joaquibn Mira Solves; Manuel Galan
Measuring the thresholds in decision making on outsourcing
Drs. Lenny Visser; Prof. Drs. Cees Ruijgrok