Strategisch Marketingplan VTL Opleidingen Tilburg
Janwalter van Vloten (Student); Jos Verheiden (Begeleider); Anja van Gerven (Begeleider)
Leiderschap bij certificering
Dr. Everard van Kemenade; drs. Norbert Rens
Body Active, Be Active!
Jeffrey van Bavel (Student); Marc van der Linden (Begeleider); Ad de Bruijn (Begeleider)
Communicatieplan Jeugd en Evenementen
Ilse de Graaff (Student); Edwin Wagtmans (Begeleider); Lilian Reckers (Begeleider)
De meerwaarde van een commerciële sportploeg voor bedrijven - Onderzoek naar de meerwaarde van een commerciële sportploeg voor bedrijven en hoe deze meerwaarde geïntegreerd kan worden in de marketingcommunicatie van The Beach
Niels van de Sande (Student); Pieter de Leijer (Begeleider); Jos Verheiden (Begeleider)
Strategisch Sponsorplan OJC ROSMALEN
John Cornelissen (Student); Edwin Wagtmans (Begeleider); Ruben Erkelens (Begeleider)
Strategies of brokers in a SME network
Drs. Yvonne Kirkels (Docent)
Medewerkerspaspoort: Mijn meesterschap
Lidwien van Koningsbruggen (Student); Rob Voorhoeve (Begeleider)
Strategisch Marketingplan Body Business
Ron van Beek (Student); Pieter de Leijer (Begeleider); Jan de Leeuw (Begeleider)
Marketing Plan Two Way Radio
Madeleine van Geuns (Student); P.M. Koelemij (Begeleider)