Scoren met Social Media Marketing : Een onderzoek naar de effecten van Social Media Marketing
Rick Bartelink (Student)
Effect wijziging doelstellingsmethodiek : Private-/ klein zakelijke markt en fleet markt
Mart Talboom (Student)
Een behoefte onderzoek in de branche “intensieve energiegebruikers” in de transformatoren markt.
Joey van den Nouweland (Student)
Never stop dreaming
R.Y. Baljeu (Student); Peter Kruizinga (Begeleider); Jeroen Haans (Begeleider); S. de Vaan (Begeleider)
Peat Valley
van der Werf, Marcel; Houkes, Jannes
Marktsegmentatie en publisher onderzoek voor de verdere uitrol van ZX orangelabel in de Belgische affiliate markt.
Laurens Schrandt (Student)
Tevreden Lezers
Karan Fatingan (Student)
Een vacature revolutie in 8 stappen
Sophie Edixhoven (Student)
Identiteit en imago
Ton den Haan (Student)
Personal Sports Club : Bachelorscriptie klanttevredenheid
Robin Janssen (Student)