Smart People for Smart Industry
Peterzon, Marike
In hoeverre kan de implementatie van augmented reality (AR) fysieke multibrand stores onderscheiden van andere typen moderetailers en hiermee de klantervaring verbeteren?
Nieuwenweg, Maartje (Student); Smit, Joop; Hera, Ligia
How can we activate consumers to limit their microplastic pollution from fashion?
Heeswijk, Guusje (Student); Kandackappalli , Harsha Ramesh; Koeleman, Chris
The Impact of Social Media on Consumers’ Identity-Formation Processes
Almeida Betancor, Carla (Student); von Maltzahn, Constantin; Mossinkoff, Marco
Embrace the sustainable future
Ma'arij, Zawfira (Student); Smit, Joop; Hera, Ligia
Unlocking the Path to Sustainability- Multi-Brand Retail SMEs as Agents of Change in the Fashion Supply Chain
van Leyen, Bensimon (Student); Schellens, Sander; Moonilal, Merunisha
Exploring the Viability of Metaverse Shopping Experiences in Creating Emotional Connections and Driving Purchases on Luxury E-Commerce Platforms
Heyer, Lisa (Student); Schellens, Sander; Mathura-Meghani, Mausam
Het ongemak van complexiteit
Robert van Putten (Lector)
Visie op Talent Tool
Peter Bos (Associate Lector); Marian Thunnissen (Lector)
Ondernemen met meerdere eigenaren in een familiebedrijf : het eigenaarsplan als kompas voor de toekomst
Erik Veldhuizen (Associate Lector); Jelle Bouma (Lid Lectoraat); Jolanda Knobel (Lid Lectoraat); Julian van den Akker (Lid Lectoraat); Daniël Agterhuis (Lid Lectoraat); Judith van Helvert-Beugels (Lector)