Marketing en duurzaam consumentengedrag
Alsem, Karel Jan
Factor Analysis: Dealing with Response Bias
Robert Goedegebuure; Manorama Adhikari
China’s focus in 2023: a return to pragmatism?
Yuxi Nie (Onderzoeker)
Achterhoekers 6 keer de wereld rond met Ommetje Challenge
Hilde de Groot (Onderzoeker)
Plenaire introductie
Mobach, Mark P.
Samen slim vergroenen
Niels van Maaren (Onderzoeker); Jos Pieterse (Onderzoeker); Marije van der Park
Friettenten als steunpilaar in ‘Frietje met onderzoek’
Noëlle van den Berg (Stafmedewerker); Niels van Maaren (Onderzoeker)
Niet het grote ontslag maar de grote opstanding: naar betekenisvol ondernemen en werken
K. Klomp; A.J. Reijenga
Engage and enjoy
Elte, Y.; Acton, K.; Martin, J.; Nielen, M.; Weeren, R. van; Wolframm, I.A. (Lector)
Among today’s Chinese professionals in the Netherlands: what is guanxi?
Yuxi Nie (Onderzoeker); Bailina Ainiwaer (Student)