Onderzoeksrapport
Anoniem (no name) (Student)
De klant als concurrent?
M.P. van Duin (Student)
De B2B marktstrategie
Daniëlle Harkema (Student)
Presentatie onderzoek persona van vastgoedeigenaren
de Zwart, Bart
Het verbeteren van de concurrentiepositie van Uitzendbureau Hesselink door middel van branding en stakeholder evaluatie
Hesselink, L. (Student); Sol, G.
Protection Biodiversity
Niklas Meisel (Student); Khalid Raihan (Begeleider); Daniel Piegeler (Begeleider)
Exporting organic Dutch dried sausages to Denmark
Groot, P. de (Student); Qureshi, U.
Market potential for the export of Dutch veal to Canada
Hummel, T. (Student); Tempert-Lijftogt, J.T.
Preferred ways of information procurement of German equine feed buyers during the pre-purchase phase
Stiens, S. (Student); Uenk-Barten, C.
Differences and similarities between the user persona for a consumer of fatty and skimmed concentrated yoghurts
Verhoek, K. (Student); Akkermans, C.