Inleiding bedrijfsethiek II. C Hoe analyseer je een moreel probleem?
J.J. van Baardewijk
Inleiding bedrijfsethiek II.D Hoe analyseer je een moreel probleem?
J.J. van Baardewijk
Klanttevredenheidsonderzoek AHV Benelux
Immink, N. (Student); Rooze-Veenstra, H.J.R.
Consumentengedrag: waarden en lifestyle (H12)
Alsem, Karel Jan
Workshop: Wanneer werken regels en procedures wél? Durven we elkaar écht te vertrouwen?
Rutkens-Oudman, Linda; Boersma-de Jong, Margreet F.; Benedictus, Roelfke
Consumentengedrag: persoonlijkheid (H12)
Alsem, Karel Jan
Van Excel sheet tot CRM-systeem
Schouten, A. (Student); Wolde, H. van der
A quinquennium mapping literature review on big data analytics in tourism and hospitality
Nikos Misirlis; Dirk van der Steenhoven
Consumentengedrag: attitudes (H10)
Alsem, Karel Jan