Consumentengedrag: leren en betrokkenheid (H9)
Alsem, Karel Jan
Conferentiebijdrage Workshop Business that last
Linda Snippe (Onderzoeker); Marleen Bartelts-Schilt (Onderzoeker)
Waar is blockchain toepasbaar in de logistiek en wat doet dat met de waardepropositie: een basis voor een business-scan voor het mkb
M.J. Heeroma-ten Katen; J.H.R. van Duin; Y.L. Lont; K.M. Paardenkooper
Ontwikkelingen in de verzekeringsmarkt
Bokdam, L. (Student); Meulenberg, S.
Alleen intrinsieke motivatie leidt tot transitie
K. Klomp; M. Reumers
Duurzame kleding kopen: hoe verleiden we de consument
K. Dittrich; M.P.N.C. Soyer
De heilige graal in marketing: Associaties van consumenten
Harald Pol (Lid Lectoraat)
Volgens lector Kees Klomp gaan duurzaamheid en winstmaximalisatie niet samen: 'Er is een nieuw narratief nodig'
K. Klomp; E. Bijlo
Case study supply chain finance: IT platform for SMEs
Jan Jansen; Elena Kaledinova; Ann Wolter