How will the story end: followers’ prospective scenarios of organizational change
Annemiek H.T. van der Schaft (Onderzoeker); Omar N. Solinger (Onderzoeker); Xander Lub (Lector); B.I.J.M van der Heijden (Onderzoeker)
Behind the ideal person mask: a narrative inquiry into Dutch young professionals’ image (re-)construction process in the work, private and online settings
Y. Bergs (Onderzoeker); P. Peters (Onderzoeker); X.D. Lub (Lector); R.J. Blomme (Onderzoeker)
LEGO® Serious Play as a methodology for exploring perfectionistic self-presentation and trait perfectionism in offline and online settings
Y. Bergs (Onderzoeker); P. Peters (Onderzoeker); X.D. Lub (Lector); R.J. Blomme (Onderzoeker)
The age of digitisation: The influence of digital channels on customer experience and customer relationships
Harald Pol (Lid Lectoraat); Mirjam Galetzka (Onderzoeker); Ad Pruyn (Onderzoeker)
Hoe merken kunnen helpen met het redden van de planeet
Ronald Voorn (Lid Lectoraat)
Merk opbouwen met en voor stakeholders
Eveline van der Herberg (Onderzoeker)
Positie kiezen of positie verliezen?
D. Barten (Onderzoeker); Eveline van der Herberg (Onderzoeker); J. van der Heiden (Onderzoeker); Cindy Veenhof (Lector)
Dierzaam. Een kennismaking
Eveline van der Herberg (Onderzoeker)
'Dierzaam consumeren: een stap in de goede richting’
Eveline van der Herberg (Onderzoeker)
De Eco-Score: verduurzamen van het winkelmandje
Clara Springelkamp (Onderzoeker)