Human Rights Organisations (HROs) in Argentina : historical background and the issues they face
Adriana Lorincova (Student); M.J. Weijerman-Kerremans (Begeleider)
Van ideeën en wensen naar een facilitaire organisatie : een onderzoek naar de inrichting van de facilitaire organisatie bij het Diocesaan Heiligdom O.L.Vrouw ter Nood.
Jaap van Berkel (Student); A. Schnetz (Begeleider)
Het begeleiden van tieners bij hun internetgebruik
Marieke Lansdown (Student); Jaska de Bree (Begeleider)
Onderzoek naar de mogelijkheden van certificering in de AGF-sector : welke aanpassingen zijn er nodig om het bedrijf Nature's Pride aan de verschillende certificeringen van de AGF-sector te laten voldoen
Karlo van der Vlist (Student); B. Veldstra (Begeleider)
Political dialogue : assessing the political dimension of the Cotonou Agreement
Nicole N. Heijdra (Student); G.W. Lord (Begeleider)
Onderzoek naar het zelfbeeld van meiden in de leeftijd van tien t/m veertien jaar
Bianca van Dam (Student); Klaartje van Hest (Begeleider)
Bulgaria's and Romania's absorption capacity for EU Structural and Cohesion Funds
Helen Becker (Student); Kitty C.M. Triest (Begeleider); Antje Grebner (Begeleider)
Dokter, ik ben er klaar voor! : pedagogisch voorlichten, voorbereiden en begeleiden van kinderen tot en met 16 jaar
Sanne van Denzen (Student); Jorinka Poot (Student); B. de Jong (Begeleider)
Bouwen aan succesvol FMIS beheer
Mirella van Etten (Student); R. Brouwer (Begeleider)
En met wie kan jij dan praten? : hoe koppers en hulpverleners elkaar beter kunnen bereiken
Natalie van der Linden (Student); Marie-Claire Thorenaar (Student); Manon Postma (Begeleider)