Fundament: een onderbouwing van drie Rotterdamse aanpakken voor activering richting werk of school van kwetsbare, werkloze jongeren
Dr. Paul van der Aa; S.M. Lohman; P.R. Molegraaf; D.A. van Dijk
The Testing Effect and Far Transfer: The Role of Exposure to Key Information
G.G. van Eersel; P.P.J.L. Verkoeijen; M. Povilenaite; R.M.J.P. Rikers
De grens tussen vrijheid van meningsuiting en opruiing
Dymphy Laumen (Student)
De SEAL didactiek
Jonas van den Berge (Student); Sebas Nouwen (Begeleider)
De internationale vrijwilliger en voorbereiding 2016
Gaby van der Sanden (Student); Wilco Kroes (Begeleider)
Eindejaarsbijeenkomst Engie Noord-Nederland
Lechner, Stefan
Explicit teaching and scaffolding to enhance concept learning by design challenges
MEd Maurice Smeets (Docent); Dave van Breukelen (Docent); Prof. Dr. Marc de Vries
Exploring MSW students’ and social workers’ orientation toward the evidence-based practice process
Renske J.M. van der Zwet (Onderzoeker); Joost Weling; D.M. (Deirdre) Beneken genaamd Kolmer (Lector)
Duurzame impact van duurzame bedrijven
Oden, Petra; Boersma-de Jong, Margreet F.
Op zoek naar de betekenis van cultuurparticipatie
Bisschop Boele, Evert