Het trainen van welzijns- en gezondheidsambassadeurs in de wijk
Aron Leijenhorst (Lid Lectoraat); Annegien langedijk
Blended sociaal werk door de ogen van inwoners
Aafke Brinkhuijsen (Lid Lectoraat); Josine Steenvoorde (Onderzoeker)
Gevoelige onderwerpen bespreken met de klas
Dullemen, N (Nera) van (Student)
Voorleeswedstrijden: inspelen op leesplezier bij jongeren
Rutjens, L (Laura) (Student)
Meedoen in de Buurt: Een verkenning van betrokkenheid en participatie
Timmeren, AX (Anic) van (Student)
De vaardige STERKstudent
Berlinicke, AM (Anna Maria) (Student)
Ben je thuis?
Fijke Koers-Agterkamp (Student); Daniëlle van de Koot - Dees (Begeleider); Cora Bartelink-Koelewijn (Begeleider)
Psychosociale gezondheid in het aardbevingsgebied: Gas(t)les WLG
Pot, Hanneke ; Sas, Vera Maria
Parents’ perspectives on adolescent social emotional learning:
Marion van de Sande; Esther Pars-Van Weeterloo; R.F.W. (René) Diekstra; Carolien Gravesteijn; Paul L. Kocken; Ria Reis; Minne Fekkes
Hoge arbeidsparticipatie Oekraïense vluchtelingen maar vaak onder niveau
K.M. (Katja) Rusinovic; Jaco Dagevos