Een kwalitatief praktijkgericht onderzoek naar wat sociaal agogen binnen instelling G nodig hebben om kinderen tussen de 12 en de 16 jaar, met gedragsproblemen, die wachten op passende hulp, te ondersteunen in hun dagelijks functioneren.
Jill van Caldenborgh (Student); Marianne Sommers (Begeleider)
‘Wat heeft het leven nog voor zin?’ Een onderzoek naar de rol van zingeving in de begeleiding van cliënten met een ernstige psychiatrische aandoening (EPA) binnen afdeling Y.
Stefan Assink (Begeleider); Judith Christiaans (Student)
Arbeidsparticipatie bij cliënten, met een sociale angststoornis
Stefan Assink (Begeleider); Lisa Tostrams (Student)
Depressieve klachten bij cliënten met PTSS
Naomi van Veldhoven (Student); Stefan Assink (Begeleider)
Het nieuwe GLB
Waaijer, J. (Student); Breembroek, J.
De veelkleurige stem van de Vertaler
Bea Nobbe-Peeters
Spintronics Interdisciplinary Workshop
Wörtche, Heinrich
Een stimulans voor stembereikbaarheid
Vonk, P. (Student); Eck, J.W. van
Het ontwikkelen en organiseren van maatschappelijk waardevol werk: lessen uit de werkinnovatie prijs projecten
P.H.J. van der Aa; L. Bakker; L. de Bell; A.M.H.C. Wentink
Het implementeren van een richtlijn voor de inwerkperiode van het Intern Ondersteuningsteam van het Montessori Vaklyceum
Rutger Bultena (Student); Suzanne Looijenga (Student)