Violence Risk Assessment with the HCR-20V3 in Legal Contexts: A Critical Reflection
Tamara L.F. de Beuf (Onderzoeker); Vivienne de Vogel (Lector)
Ways to listen to a river
Dennis Bouma (Onderzoeker); Aart van der Maas (Onderzoeker); Anke Hamers (Onderzoeker); Anton Boonen (Lector); Nico de Vos (Lector)
Vroegtijdig ingrijpen op antisociaal gedrag 0-15 jarigen: wat als je het de praktijk vraagt?
Joep Hanrath (Onderzoeker); Eveline van der Herberg (Onderzoeker); Andrea Donker (Lector)
Collaborative approaches: studying horizontal and vertical working relations in schools and how they relate to collaborative-innovation practices
Angela de Jong (Onderzoeker); Renske de Kleijn (Onderzoeker); Ditte Lockhorst (Onderzoeker); Jan van Tartwijk (Onderzoeker); Mirko Noordegraaf (Onderzoeker)
Als fouten maken te spannend is
Karlien Goeman (Student)
Ways to listen to a river
Dennis Bouma (Onderzoeker); Aart van der Maas (Onderzoeker); Anke Hamers (Onderzoeker)
Vroeg Eropaf-aanpak binnen de Gemeente Amsterdam - Wat werkt?
Marlies van de Bunt (Onderzoeker); S Janssens (Onderzoeker); Anne-Ruth van Leeuwen (Lid Lectoraat); Eline Maussen (Onderzoeker); Marjolein Odekerken (Onderzoeker); S de Regt (Onderzoeker)
Persoonsgerichte zorg in de praktijk : ervaringen van zorgprofessionals en naasten van mensen met dementie in verpleeghuizen
Birgit van Ee (Lid Lectoraat); Chantal F. Hillebregt; Mireille Donkervoort (Lid Lectoraat); Kitty Jurrius (Lector); Simone R. de Bruin (Lector); Leontine Groen-van de Ven (Lid Lectoraat)
Samen de puzzel leggen : leren en veranderen door middel van actieleren
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Charlotte Vissenberg (Associate Lector)
Empowerment van bruggenbouwers nodig in lerende praktijken
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Marjolanda Hendriksen; Ina Tilma