Een bewogen verleden, een dansende toekomst
Nanon Janssen (Begeleider); Nikita de Koning (Student)
Postnatale zorg in de spotlight!: Implementatieplan voor cliëntgerichte zorg
N. van Alst (Student); G. van Davelaar (Student); E.A.B. Duenk (Student); C.S. Rondaij (Student)
Beval jij handsfree?: Een onderzoek naar de beweegredenen van Nederlandse verloskundigen voor de ‘hands on/hands off’ methode
Marel Schoemaker (Student); Meike Beukema (Student); Ramona Jafari (Student); Pauline Loffeld (Student)
Caseload Verloskunde: Factoren die de bereidheid tot veranderen beïnvloeden
H.P.G. Coolen (Student); M.J.G. Hawinkels (Student); M.E. van Westreenen-Blom (Student)
Oeps, mama groeit!: Implementatieplan ter verbetering van de zorg rondom begeleiding van gewichtstoename tijdens de zwangerschap
C. Claessen (Student); W. Bothof (Student); N. Maassen (Student)
Prediction Models for Prolonged Intensive Care Unit Stay after Cardiac Surgery: Systematic Review and Validation Study
Linda Peelen; Karel Moons; Cor Kalkman; Marieke Schuurmans (Lector); Roelof Ettema (Lid Lectoraat); Arno Nierich
Readiness to transfer to adult care of adolescents with chronic conditions: exploration of associated factors
A.L. van Staa (Lector); H.A. Moll; S.R. Hilberink (Lid Lectoraat); H.A. van der Stege (Lid Lectoraat); S. Jedeloo
Op eigen kracht: een onderzoek naar ervaringsgerichte beeldende therapie ter versterking van de autonomie van een cliënt met een laat-ontstane depressie
Anja Cilissen (Begeleider); Robin Fanselow (Student)
Een rode draad door de doolhof in je hoofd: een schemagerichte benadering binnen dramatherapie bij cliënten met een borderline persoonlijkheidsstoornis
Sanne Sturmans (Student); Jaap Welte (Begeleider)
Leren dansen in de regen: een dramatherapeutisch werkmodel voor volwassenen in de herstelfase van kanker
K. Maat (Student); Roos Vallentin (Begeleider)