Ethische dilemma’s bij eigen regie: oproep tot reflectie
H. van de Bovenkamp; J. Dwarswaard (Docent)
Toetsing van stralingsdoses aan Diagnostische Referentieniveaus
Harmen Bijwaard (Lector); Geert de Vries (Lid Lectoraat)
Evaluation of the Prevention and Reactivation Care Program (PReCaP) for the hospitalized elderly: a prospective nonrandomized controlled trial
M.A. Koopmanschap; L.E. Flinterman; E.W. Steyerberg; K.J. Asmus-Szepesi; J.P. Mackenbach; A.P. Nieboer; A.J.E.M Bakker (Lector)
Lof der zelfreflectie
P. Vuijk (Lector)
Onduidelijkheden en knelpunten als gevolg van de herziene Wet op de dierproeven
Vastbinder, E. (Student); Witte, E.E. (Student); Hettinga, T.E.M.; Berghuis, M.T.
Effect of palliative care nurse champions on the quality of dying in the hospital according to bereaved relatives: a controlled before and after study
F.E. Witkamp; L. van Zuylen; C.C.D. van der Rijt; A. van der Heide
Zorgprofessional 2.0
Harmen Bijwaard (Lector)
Ervaring van de patiënt is een voetnoot in de zorg
S.R. Hilberink (Docent); M. Cardol (Lector)
The development of the MIBBO
Melanie Kleynen; Susy Braun; Kim van Vijven; Erik van Rossum; Anna J. Beurskens
Sliktraining versus compensatietechnieken bij CVA-patiënten met dysfagie
Chanou van Bokhoven (Student); Patricia Vloemans (Begeleider); Irenen Wiering (Begeleider)