Zorgbehoeftegericht werken in de Jeugd-GGZ
Richard Vijverberg (Lid Lectoraat); Berno van Meijel (Lector)
BEPTOS: Bewegen En Praten van kinderen met Taal en OntwikkelingsStoornissen : startbijeenkomst
Luinge, Margreet; Kisjes, Jelle
Treating symptoms of posttraumatic stress in people with dementia: expert consensus using the Delphi method
S. Driessen; R. Ponds; S.P.J. van Alphen; A. Nederstigt; K. Deckers; S. Sobczak
Een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van NAH-patiënten omtrent het gebruik van weekdoelen tijdens het Revaliderend leren
Anouk Nieuwlaar (Student)
Onderzoek online alliantie GroeiGids ouderchat
Christa Nieuwboer; Donna Schalk (Lid Lectoraat)
Voors en tegens van lerende praktijken : wie heeft het lef om te vertragen en werkelijk te leren?
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Ina Tilman; Erik Jansen; Suzan van der Pas; Annelies Koolman; Renske Schamhart; Marjolanda Hendriksen; Iris Middendorp; Huub Purmer
Manual CASCADE
Iris van de Velde (Onderzoeker); Anne Muilenburg (Onderzoeker)
Professionaliseren rondom kinderen met ASS – Teambijeenkomst 2
Geveke, Carla; van Dijk, Marjan
Goed van Start! Bouwen aan nieuwe projecten voor wonen met ondersteuning.
Huub Purmer (Lid Lectoraat); Marika Boersma-de Witt (Lid Lectoraat); Nienke Schuurman (Onderzoeker); Aron Leijenhorst (Lid Lectoraat)
Digital health als onderdeel van reablement in de geriatrische revalidatiezorg (GRZ); dé oplossing voor de zorgkloof?
Marlinde Boonstra (Student); Katrien Colman (Begeleider)