A Clinical Pharmacology and Therapeutics Teacher’s Guide to Race-Based Medicine, Inclusivity, and Diversity
Michiel J. Bakkum; Petra Verdonk; Elias G. Thomas; Floor van Rosse; Michael Okorie; Paraskevi Papaioannidou; Robert Likic; Emilio J. Sanz; Jelle Tichelaar (Lector)
Levenslange beperkingen: de impact op het dagelijks leven
S.R. Hilberink; M. van Baalen; F.E. Witkamp; C.M. Groot
Prediction of COVID-19 Infections for Municipalities in the Netherlands
Tjeerd van der Ploeg (Lid Lectoraat); Robbert Gobbens (Lector)
Connecting or Nonviolent Communication as a key to effective transdisciplinary communication and collaboration
S. Jedeloo; E.J.M. Bakker; P.D.D.M. Roelofs
Preventive education for nursing students: ergonomic patient handling and connecting communication
E.J.M. Bakker; J.H.A.M. Kox; J.H. Groenewoud; S. Jedeloo; H.S. Miedema; P.D.D.M. Roelofs
Stakeholders’ Perceptions Regarding Adaptation and Implementation of Existing Individual and Environmental Workplace Health Promotion Interventions in Blue-Collar Work Settings
Hanne C.S. Sponselee; Lies ter Beek; Carry M. Renders; Suzan J. W. Robroek; Ingrid Steenhuis; Willemieke Kroeze (Lector)
Actieonderzoek als vehicle voor werken, leren en ontwikkelen in de verpleeghuissector
Miranda Snoeren (Lector); Marja Legius (Onderzoeker); Ingeborg Wolters-Schäfer (Onderzoeker); Meriam Janssen (Onderzoeker)