Doen en blijven doen: voorlichting en compliancebevordering door paramedici
drs M. van der Burgt; drs F.J.C.M. Verhulst
Kennis maken met Denkwerk, Return on Thinking Revisited
T. Bruining; A. Sanders; T.G.C. van Aken (Lector); B. Jurgens
Business Intelligence in het informaticaonderwijs
Z.F.M. Hamers
Evidence-based practice voor paramedici: methodiek en implementatie
K. Cox (Lector); J. Verhoef; C. Kuiper; D.C.P. de Louw (Docent)
Schaamte, schroom en eerbied in relatie tot het heilige
H.A. van Veghel (Lector)
Jij bent zo mooi anders
Aleid Beets-Kessens (Docent); K. Verbeeck
Je kunt hetzelfde boek geen twee keer lezen, impressies van een conferentie
T.G.C. van Aken (Lector)
Elkaar aanvullende benaderingen voor een completer beeld van effectonderzoek
G. van der Laan (Lector)
Design and review of Bachelor level education in prosthetics and orthotics in the Netherlands
in., M.Sc. Fred Holtkamp