Het zwijgen laten spreken: familiegeschiedenissen als bron voor pedagogisch onderzoek
B. Levering (Lector)
Professionele leergemeenschappen. Deel 1 en 2. Een nieuwe kijk op permanente ontwikkeling van leraar en school
Prof. dr. Eric Verbiest (Lector); Prof. dr. Roland Vandenberghe
Multicultureel manifest
Dr. Harald van Veghel (Lector); Mohammed Benzakour; Drs. Nanda Oudejans
Actieve aarde
Drs Wout Lentjes; Hans Palings; Dr Peter Teune (Lector); Drs Theo Savelkouls; Drs Maarten Terlingen
Flexsupporter
M. Reekers
Towards process-oriented teaching for self-directed lifelong learning: A multidimensional perspective
S.M. Bolhuis (Lector)
The role of students' characteristics in the development of social-communicative competencies
A.W.E.A. Bakx (Lector)
Doen en weten dichter bij elkaar brengen voor evidence-based practice
dr. Karen Cox (Lector); dr. Angie Titchen
Het Imago van I
Drs Miranda Valkenburg
Optimalisatie van CT buikprotocollen bij een GE 8 slice spiraal-CT
Marie-José Mols (Student); Tineke van den Heuvel (Student); Marieke Artz (Student); Tineke van Helvert (Begeleider)