Kiene Brillenburg Wurth & Ann Rigley (red.), Het leven van teksten - Een inleiding tot de literatuurwetenschap
Bas Jongenelen (Docent)
Verlichting voor de ouder wordende samenleving
Joost van Hoof (Docent); A.M.C. Schoutens
Balans voor of na winstbestemming: de stand van zaken
Bart Kamp (Lector)
Leercirkels. Een manier van samenwerken tussen school, gezin en daarbuiten.
dr Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat)
Rezension: A. Walthe/M. du Bois-Reymond & A. Biggart (Eds.) (2006). Participation in Transition. Motivation of Young Adults in Europe for Learning and Working. Frankfurt am Main: Peter Lang. Diskurs, 2, 2, 227-229.
Isabelle Diepstraten (Docent)
Willibrord als kerkschat
Elisabeth Peters-van Tol (Student); Piet Hoogeveen (Begeleider)
Vaardigheden- en attitudenfundament voor Fontys Hogeschool Communicatie
Drs Marianne van den Bosch (Docent); Drs Henriëtte Gerrits (Docent); Dr. Paula Zweekhorst (Docent); Drs Conny de Laat (Docent)
De "R-Factor" of waarom ik zo graag met Philippe Remarque ontbeet
Sonja Markowski (Student)
Research naar het opzetten van een Mammacare Poli in Curaçao
Loes van de Weijer (Student); Hetty Woerdman (Student); Pauline Schuurman (Student); Tineke van Helvert (Begeleider); Diana de Cock (Begeleider)