Implementatiescenario Taalontwikkelend Hoger Onderwijs, met inzet van producten uit het project DU-CATS.
J. Beijer (Lid Lectoraat); Dr. Maaike Hajer (Lector)
Leren lezen is te leren
A.A.M. Houtveen (Lector)
Open ogen in de kleurrijke klas. Perspectieven voor de onderwijspraktijk.
B. Hijlkema (Lid Lectoraat); A. Riteco (Lid Lectoraat); M. Hanson; Dr. Maaike Hajer (Lector)
Creative workshops for interpreting and communicating rich user information.
F. Sleeswijk Visser; Dr. Ir. Remko van der Lugt (Lector)
Gezondheidsvoorlichting voor paramedici.
Drs. Barbara Sassen (Docent)
Kwaliteit van binnenuit als sleutel voor professionele ontwikkeling
Fred Korthagen; A. Vasalos
Do planning and preparation relate predict success in SME-transfers?
Lex van Teeffelen (Lid Lectoraat)
Case studies als bron voor docentcompetenties in multi-etnische klassen.
Dr. Maaike Hajer (Lector); P.J. den Brok; H.A.A. van Eerde (Lid Lectoraat)
Technologies for a content and language integrated approach to dropout problems in Higher Education.
R. van der Werf; M. Simons; T. Koenraad
Geautomatiseerd buigen
m.m.v. E. de Roos; ir. H.L.M. Raaijmakers; ing. J.N. Borsboom