Verbeterplan verpleegkundige methodiek op dubbele diagnose afedeling
Iris Körfer (Student); Peter van Alebeek (Student); Carla Jutte (Student); Yvonne Steegmans (Begeleider); Berdi Stockman-Wildoër (Begeleider)
Ken je buurman (boekbespreking)
Jan Steyaert (Lector)
Oudercontacten op De Zwengel: wat leerkrachten van De Zwengel kunnen doen om het conctact met de ouders van de leerlingen te verbeteren
Ellen Latiers (Student); Nancy Verreijen (Begeleider)
Omgaan met platforms
Theo Thiadens (Lector)
Ondernemen in een veranderende wereld : naar een toekomstig businessmodel
drs Boudewijn Raessens (Docent)
Gevoelsmaatig voelen wat je voelt: omgaan met emoties voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar, met een Autisme Spectrum Stoornis dl 1) De Literatuurstudie
Sandra Dekkers (Student); Marloes de Rijk (Begeleider); Dorien Huisman (Begeleider)
Wijs naar MEE
Kerlie Haagoort (Student); Michiel de Koster (Begeleider); Wilfried Vanneste (Begeleider)
Tot hier en dan veder, een onderzoek naar voortijdig schoolverlaten in de sector Techniek Leeuwenborg Opleidingen
Marjolein Welling (Student); John Bouten (Begeleider)
Agressie regulatie
Mirte Hurx (Student); Wilfried Vanneste (Begeleider)
Help! ik ben mijn emoties niet de baas.
Hellen Hensen (Student); Esther Swart (Begeleider)