De veranderende consument
Jeske Nederstigt (Docent)
Does peer coaching with video feedback improve the quality of teachers' reflections on own professional behaviour?
J. van den Akker; R. Schildwacht (Docent); S. Bolhuis (Lector)
Gevoelsmaatig voelen wat je voelt: omgaan met emoties voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar, met een Autisme Spectrum Stoornis dl. 2) Het praktijkonderzoek
Sandra Dekkers (Student); Marloes de Rijk (Begeleider); Dorien Huisman (Begeleider)
Gezondheids-Zorg : openheid bij ADHD medicijn
R. Thelosen (Docent)
Diversiteit en aandacht Een handelingskader voor sociale activering
drs. Marian Dries; dr. Edwin Hoffman (Docent)
Tot lering ende vermaak: de kerstening van Europa, in het bijzonder die van de Lage Landen en haar relevantie, voor onze tijd.
Bart-Jan van Gaart (Student); P.G. Hoogeveen (Begeleider)
De professionalisering van schoolleiders: wat weten we ervan? (deel 1)
E. Verbiest (Lector)
Merlijn in balans: een onderzoek naar competentiegerichte hulp aan ouders binnen een residentiële jeugdinstelling
F.J. Bemelmans (Student); I. Merkelbach (Begeleider); T. Barten (Begeleider)
Onderzoek effect professionalisering Brandweervrijwilligers
Michelle Hennen (Student); Jaques Steeghs (Begeleider)
Contexten in De scooter van de 21e eeuw.
Drs. Jan van Rossum; Drs. Jan de Gruijter