Spel naast school - Piramideproject: de implementatie van een spelproject
Matte Schroder (Student); Thea Secreve (Begeleider); Antoon Louwijck (Begeleider)
Eigentijds verantwoorden in de sociale sector, van zakelijker naar beter
Tineke van den Biggelaar (Docent); Jan Steyaert (Lector)
Communiceren met je afnemers-Een marketingcommunicatieplan voor Stichting Meer dan Voetbal
Esther Veron (Student); Jan de Leeuw (Begeleider); Thijs Kemmeren (Begeleider)
Observeren en rapporteren op een observatie- en diagnostiekgroep: de implementatie van het competentiemodel
Jose Schuurmans (Student); Marina van der Pas (Begeleider)
Help, een longembolie! Wat nu?
Ginny Kraakman (Student); Mirthe Diender (Student); Lisette Puijn (Student); Dungen v d Dungen (Student); Karin Ceelen (Student); Marijke van Duuren (Begeleider); Moniek van den Dungen (Begeleider)
Contouren van een interculturele journalistiek
Huub Evers (Lector)
A Play of Three Suitors: A Neglected Middle Dutch Version of the "Entrapped Suitors" Story (ATU 1730)
Ben Parsons; Bas Jongenelen (Docent)
Sponsorplan 33Events, the next Generation
Teun Jansen (Student); Sven van den Berg (Begeleider); Robert Kok (Begeleider)
De motorische ontwikkeling van kinderen met een lichte tot matige verstandelijke beperking.
Marieke Nijland (Student); Evy van Boxtel (Begeleider)
'Tum-tum werkt!'
Inge Scheepens (Student); Annemiek Hoppenbrouwers (Begeleider)