"Ik leer meer als ik experimenteer" : de integratie van psychomotorische therapie binnen een sociale vaardigheidstraining voor kinderen in de basisschoolleeftijd
Robert Otte (Student); Henriëtte van der Meijden (Begeleider); Gerard Riedstra (Begeleider)
Heilzame groepsprocessen : werkzame factoren van Yalom op een oudere cliënt met stemmingsstoornissen
Corien Clermonts (Student); Martin van den Blink (Begeleider)
Adoptie...
Linda Smit (Student); Malu van Houten (Student); Darwin Frieser (Begeleider)
Vluchtelingen en hun sociale netwerk
Sandra Wouters (Student); K Klaver (Begeleider); J Roeloffzen (Begeleider)
Behoefte onderzoek NAH : regio Ommen
Marleen Mulder (Student); Marjolijn Kruger (Student); Arnout Schuitema (Begeleider)
Cliënt en maatschappij : maatschappelijke participatie van (ex)-GGZ cliënten
Anita Goutier (Student); Erica Wiebols (Student); Anja Bunthof (Begeleider)
Communicatie tussen Turkse jongeren en hulpverleners
Kevser Demiroglu (Student); Kevser Ozselik (Student); M. Koop (Begeleider); S. Quist (Begeleider)
Mijn contactpersoon en ik : onderzoeksontwerp met betrekking tot het contactpersoonschap in opdracht van Bloemensteijn
Lenneke Sjoukema (Student); Kristal van Hilten (Student); Han Kouveld (Begeleider)
Effectiviteit van budgetadviesgesprekken
Renate Bolding (Student); W. Veenendaal (Begeleider)
Het competentiemodel : advies voor de invoering van competentiegericht werken
A.M. Soppe (Student); A. Rehorst (Student); M. Steenhuis (Begeleider)