Oooops... wrong planet! : "Wat ik zie, doe ik na"
Maureen Middelkamp (Student); Paul Hekking (Begeleider); Cor Niks (Begeleider)
Nu kom ik écht voor mezelf op!?
Eva Heerdink (Student); Carla Peeters (Begeleider)
The New Dutch Media : mogelijkheden van samenwerking binnen de etnische en culturele printmedia
Margaux Tjoeng (Student); Jan Ennik (Begeleider)
Een verstandelijke beperking en een seksueel delict begaan : hoe pak je dat aan? PMT-strategieën en attitude in een behandelprogramma voor zedendelinquenten met een verstandelijke beperking in de context van het zwembad.
Dorien Beuving (Student); Annelee Mataheru (Begeleider); Sandra Verbeeten (Begeleider)
Je kunt verdriet inslikken, maar het verlaat nooit je lichaam : onderzoek naar de posttraumatische stressstoornis bij jonge veteranen
Carmen Janssen (Student); Wil Ozinga (Begeleider); Arda van Beusekom (Begeleider)
Eindproducten daginvulling en activering : Unit B, gesloten behandelafdeling 'De Meregaard'
Hedda Vos (Student); Nienke Bouma (Student); J. van Alphen (Begeleider)
Teacher education that makes a difference
Fred Korthagen; T. Russell; J. Loughran
Evaluatie Innovatiearrangement Beroepskolom 2004. Voortgangsrapport tranche 2004.
Prof. Dr. Elly de Bruijn (Lector); L. van de Venne; J. Hermanussen
Cardiovasculaire revalidatie en de vergrijzing: dienen we onze doelstellingen aan te passen?
S. Amandels; V. Pennemans; Prof. Dr. L.E.M.J. Vanhees (Lector); D. Schepers
Post Stroke Depression; Therapeutic Interventions and the role of nurses; a systematic review.
E. Lindeman; J. de Man; Prof. Dr. M.J. Schuurman (Lector); Thóra Hafsteinsdóttir (Lid Lectoraat)