Unmasking the deconditioning paradigm for chronic low back
J. Verbunt; Dr. H.M. Wittink (Lector); R. Smeets
Action research and pedagogy as the science of the childs upbringing.
J. Ax; Dr. Petra Ponte (Lector)
De praxis van de christelijke hoop: de visies van Joseph Ratzinger en Jürgen Moltmann
Mike Nagtegaal (Student); P.G. Hoogeveen (Begeleider)
Design Workshop. Spatial Comeback Strategies for Tilburg
editor Hans Mommaas (Docent); Michael Bol; editor Nienke van der Boom (Docent); Ivo Bastiaansen
Ze zijn Nuts !
ir.ing Ruud Thelosen (Docent)
Wat is het verband tussen de mate van intensiteit van basisschoolleerlingen in de les LO en de BMI?
Menno Slingerland (Begeleider); Teun Remmers (Student)
Standpunt HAVO/VWO deel 1 met humanisme, docentenboek
Jan de Leeuw (Docent)
De driehoeksrelatie ouders, groepsbegeleider, cliënt: een kwalitatief onderzoek naar de relatie tussen ouders, groepsbegeleiders en de cliënt, binnen de zorg voor verstandelijk gehandicapten die op Spoorlaan 5 wonen
Ingrid Merkelbach (Begeleider); Alieke Nielen (Student)
Certicifering, accreditatie en de professional
Dr. Everard van Kemenade
Techniek: leren door doen
Lou Slangen (Lid Lectoraat)