Als je geniale brein verstoppertje speelt
N.M. Quaedvlieg (Student); Nienke van Slagboom (Begeleider)
Stampen, springen, swingen: Afrikaanse dans in dans- en bewegingstherapie
I.J.M. Merkx (Student); I. van Keulen (Begeleider)
Dans-bewegingstherapie bij jongeren in het voortgezet REC 4 onderwijs, die te maken hebben met problemen in de identiteit- en imago ontwikkeling
Miep van Tiel (Student); Nanon Janssen (Begeleider)
Vertel me wat er gaat gebeuren
C.E.M. Kuijpers (Student); Christine van Kempen (Begeleider)
Er was eens, in een Justitiële
H.E.M. Augusteijn (Student); Jaap Welten (Begeleider)
Kijk eens hoe sterk ik ben
J. Kopp (Student); Anja Cilissen (Begeleider)
Ik leef omdat ik voel
J.A.M. Lennartsson (Student); Simone Kleinlooh (Begeleider)
Dramatherapie bij jongeren met een oppositioneel opstandige gedragsstoornis
M.M.E. Steinert (Student); Judith Hollands (Begeleider)
Ik heb Parkinson, maar ik ben het niet!
I.H.Th van de Meent (Student); I. van Keulen (Begeleider)
Modeling agents with a theory of mind
Maaike Harbers (Lector); Karel van den Bosch; John-Jules Meyer