Speel het nog eens!
Mathijs Vissers (Student); Mark van Kuijk (Begeleider)
It's not just a game
Rik Terpelle (Student); Ben Veld (Begeleider)
IT-Governance
Twan Peters (Student); Adri Cornelissen (Begeleider)
Objects in the rear view mirror may appear closer then they are
J.H.M.G. Penders (Student); Roos Vallentin (Begeleider)
De verborgen krachten van muziek
E.L.J. Houtackers (Student); J. Tissen (Begeleider)
Wees de held van je eigen verhaal
P.E. Bakker (Student); Jaap Welten (Begeleider)
Beperkt de interactie in: dramatherapeutische roltraining bij fysiek beperkte adolescenten met interactieproblemen
P.A. Jonker (Student); Jaap Welten (Begeleider)
Actions speaklouder than words: non-reflectieve muziektherapie bij een cliënt met een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis
Tom Enders (Student); Harry van den Born (Begeleider)
Zing voor je leven!: een muziektherapeutisch onderzoek naar de bei¨nvloeding van eenzaamheidsgevoelens bij ouderen
D.A. Brüning (Student); Juliane Tissen (Begeleider)
Gezien worden: de danstherapeutische techniek spiegelen in de Justitiële Jeugd Inrichting en Gesloten Jeugdzorg
Silke Loenen (Student); Ina van Keulen (Begeleider)