Handleiding Korte Interventie Methode
dr Y. te Poel (Lector); drs P. Termaat; dr P.B. Swennenhuis (Docent); drs M. Brandenburg (Lid Lectoraat)
Autisme in beeld: een inventariserend onderzoek onder studenten met een autismespectrumstoornis
drs N Schloen
Studeren met autisme: communicatie
drs N Schloen
Motives of Internet uses: Crosscultural Perspectives 'the US, the Netherlands, and South Korea
J. Watt; A.C.M. Dekkers (Docent); J. Choi; S.H. Park
Inclusief Onderwijs op de grens van Europa en Azië: praktijk en perspectief
Dr. Hans Schuman (Lector)
Studeren met autisme: prikkelgevoeligheid
drs N Schloen
Studeren met autisme: studieorganisatie
drs N Schloen
Studeren met autisme: situatiekaart
drs N Schloen
Studeren met autisme: leerstofverwerking
drs N Schloen
Fontys OSO in beweging, van visie naar organiseren: inspirerend en te doen
Hans van Huijgevoort (Docent); Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); Doreen Admiraal (Docent)