Nederlandse bouw is nog steeds in de greep van het naoorlogs optismisme : lezing van Rudy Stroink
Rudy Stroink (Docent)
Meer dan hogeschoolprofessoren
Jan Venselaar (Lector)
“Een mooi leven leiden en er iets van maken”
Lonieke Casteleijn; Donnalee Heij; Laurens de Croes
A Socratic approach to teaching sustainability
Dimitri van Kelft (Lid Lectoraat); Jan Venselaar (Lector)
Expansion of signs of safety : the challenge of dealing with difficult social work cases in the world
Marion Henneman; drs. Sietske Dijkstra (Lector)
CPTED-analyse Lokerenpassage
Robin Christiaan van Halderen (Lid Lectoraat); Els de Blouwe
Raising Awareness of Children as Hidden Victims of Domestic Violence and Abuse in Europe
drs. Sietske Dijkstra (Lector)
Integrale veiligheid als reflexieve praktijk
Sjaak Khonraad
Praktijkvoorbeeld van een samenwerkingsproject in Nederland: gezondheidsbevordering in de lessen verzorging en lichamelijke opvoeding.
Jaap Verhagen (Docent)
Resistance to Crime
S.D. Adjiembaks (Lid Lectoraat)