'Leer mij het zelf te doen': het montessorimateriaal in relatie tot de (hoog)begaafde leerling
Marja van Eunen (Student); Erna Harte (Begeleider)
Op weg naar een duidelijke route in de leerlingenzorg
Dieneke Kampherbeek (Student); Albert Ligtenberg (Begeleider)
Domotica bij ouderen met dementie
Nienke Nijhof; Joost van Hoof (Docent); Julia E.W.C. van Gemert-Pijnen; Marco M. Blom
Central examination of English in mbo education
Ivo Schols (Student); Hannie Lucassen (Begeleider)
Samen één, werken aan een beter groepsklimaat
Fenna Tax (Student); Ilse de Baar (Begeleider)
Het effect van elektrostimulatie van de N. Medianus op de alertheid bij patiënten in een comateuze of vegetatieve toestand
Mara van Dooren (Student); Ingrid Jansen (Begeleider)
Ieder huisje heeft z'n kruisje
Romana Janshen (Student); Jan van Herpen (Begeleider); Marion de Cocq (Begeleider)
Deductive versus Inductive Teaching
Daphne Schröder (Student); Mandy Jackson (Begeleider)
Protocol Dyslexie
Marian Gradussen-de Ruiter (Student); Ans Boosten (Begeleider)
'Het nut van nakijken': Het aanpassen van mijn manier van omgaan met nakijkwerk.
Carina Smit (Student); Aartje Bouman (Begeleider)