Motiveert verrijkend taalonderwijs
Dorret Poel (Student); Eleonoor van Gerven (Begeleider)
Het gebruik van het Flow-diagram lymfoedeem bovenste extremiteiten in de praktijk
Nikki van Boekel (Student); Annelies Simons (Begeleider)
Mijn broer is autistisch, maar wie ben ik
Annemieke de Jong (Student); Ilonka van der Sommen (Begeleider)
Communiceren in een B-to-B markt
Mandy Manders (Student); Wim Janssen (Begeleider); Maarten Coer, van der (Begeleider); Ruby Dinther, van (Begeleider)
Kan tutorlezen het technisch leesniveau en de leesmotivatie van leerlingen in het SBO verhogen
Femke Noordraven (Student); Annemarie Bakker-Heesters (Begeleider)
De worsteling van Vlaanderen
Hugo Luijten
Niet meer maar beter communiceren. Een advies voor streekhuis Boven-Dommel
Roelie Biesen, van der (Student); Jeroen Janssen (Begeleider)
Wetboek het nieuwe werken
Lizzy Jansen (Student); Carine Hermens (Begeleider)
Leren doe je niet alleen, maar wel zelf!
Marion Haverkate (Student); Elsbeth Ruiterkamp (Begeleider)
Leiderschap bij certificering
Dr. Everard van Kemenade; drs. Norbert Rens