Handleiding Korte Interventie Methode
dr Y. te Poel (Lector); drs P. Termaat; dr P.B. Swennenhuis (Docent); drs M. Brandenburg (Lid Lectoraat)
Autisme in beeld: een inventariserend onderzoek onder studenten met een autismespectrumstoornis
drs N Schloen
Rijkere leerervaringen met Rich Media
Peter Dekker; Pierre Gorissen; Pim Schonk
Leraar op leerpleinen
Piet Noordzij (Lid Lectoraat)
Studeren met autisme: communicatie
drs N Schloen
Motives of Internet uses: Crosscultural Perspectives 'the US, the Netherlands, and South Korea
J. Watt; A.C.M. Dekkers (Docent); J. Choi; S.H. Park
Inclusief Onderwijs op de grens van Europa en Azië: praktijk en perspectief
Dr. Hans Schuman (Lector)
Kansmodel
Bob van Limburg
Wat werkt? Evaluatie van maatregelen van het Hooghuis in het project talentencampus.
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Studeren met autisme: prikkelgevoeligheid
drs N Schloen