Systematisch implementeren van vernieuwingen
Guus Munten (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Get in or get lost, Social Business or no Business
drs. Frans van der Reep (Lector)
Outputorientierung in der Logopädie-Ausbildung : Evaluation eines kompetenzorientierten Unterrichtskonzeptes
Anke Hallwass (Student); Silja Funke (Student)
Fördern um des Förderns willen? Spracherfördermassnahmen in Aachener Kindertagesstätten und hieraus resultiertende Chancen für die Logopädie
Alexandra Ballmann (Student); Daniela Starck (Student)
De omgekeerde leerweg: consequent perspectiefop de beroepspraktijk
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimee Hoeve; Erica Aalsma; Marc Raaijmakers
Determinants of late and/or inadequate use of prenatal healthcare in high-income countries
Feijen-de Jong, Esther I; Jansen, Danielle Emc; Baarveld, Frank; van der Schans, Cees (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing); Schellevis, François G; Reijneveld, Sijmen A
Sociale Media: Get ready to get real
drs. Frans van der Reep (Lector)
Verbindingen smeden
C. Verduijn (Lid Lectoraat)
De Vlaamse test Cognitieve Deelvaardigheden Rekenen (CDR)(Desoete & Roeyers, 2006) graad 3, bruikbaar in Nederland
danique Joosten (Student); moniek puts (Begeleider)