BLIJ met weinig!
Daphne Poppen (Student)
Module "een dramatische communicatie"
Marjolein Epke (Student)
Regional Studies Association (RSA) International Conference 2013
Manickam, Anu; van Berkel, Karel
Reflecteren ,is dat zinvol?!
Peter Vosmeer; Hinke van der Molen; Pieneke Busstra
In welke mate is de werkvorm ‘presenteren’ van invloed op de woordenschatontwikkeling?
Esther Visser; Dirk Korf; Joanneke Kuipers
Passief bio-ecologisch bouwsysteem
Jean Spreksel (Begeleider); Frank Foole (Begeleider); Niels Lankreijer (Student); Arnoud van der Heijden (Student)
Choice Circles
Jos van Reenen (Begeleider); Lasse Fennis (Student)
Casestudies
Irene Krediet (Lid Lectoraat); Hilco Prins (Lid Lectoraat); Lianne Bodenstaff; Timber Haaker; Ruud Janssen (Lid Lectoraat); Willem Haan; Robbert Menko (Lid Lectoraat); Marike Hettinga (Lector); Sikke Visser (Lid Lectoraat)
Good practices
Irene Krediet (Lid Lectoraat); Wolfgang Ebbers; Timber Haaker; Ruud Janssen (Lid Lectoraat)
Het onderzoek naar technisch beheer dienstverlening met als doel tevreden klanten
Ronald de Lange (Begeleider); Michael Geerdink (Begeleider); Michel Vonk (Student)