Goed lezen door motivatie en variatie
Margriet Dorjee (Student); Vrony Zeinstra (Begeleider)
Virtuele fysiotherapie in de CVA-revalidatie
Nienke Vollebregt (Student); René van Saan (Begeleider)
Het ontstaan van verwachtingen bij cliënten en naastbetrokkenen in de geriatrische revalidatie
Pasquale Antonis (Student); Marc van Bakel (Student); Miranda Snoeren (Begeleider)
De leerkracht doet ertoe
Anneloes Eichhorn; Wim Meulen (Begeleider)
Inverzekeringstelling van een minderjarige: welke rechten heb ik?!
Agnieszka Toebak (Student); Nadine van Langen (Begeleider); Anouschka van Eijk-Heitlager (Begeleider); Werner van Hees (Begeleider)
De verrijkingsklas is een verrijking voor in de klas.
Adrianus Johannes Karremans (Student); Ine van der Marck (Begeleider)
Marketing in social games
Kim van den Eng (Student); Tom Langhorst (Begeleider)
Het kind als spiegel voor de leerkracht
Tessa Kerkhof (Student); Adriaan Ansems (Begeleider)
De regiewijzer: een aanspreekpunt voor iedereen!
Dieuwertje Trommels; Romy Verberne (Student); Christi Nierse (Begeleider); Fieke Tychon (Begeleider)
Ik heb het zelf in de hand
Elly Schellens e.v. van Staalduinen (Student); Thea Deckers (Begeleider)