Loopband training als interventie op de ontwikkeling van loopvaardigheid bij kinderen met het syndroom van Down
Iris van Riel (Student); Roderick Wondergem (Begeleider)
Virtuele fysiotherapie in de CVA-revalidatie
Nienke Vollebregt (Student); René van Saan (Begeleider)
Het ontstaan van verwachtingen bij cliënten en naastbetrokkenen in de geriatrische revalidatie
Pasquale Antonis (Student); Marc van Bakel (Student); Miranda Snoeren (Begeleider)
Klinisch redeneren is te leren
Ronald Monsieurs (Student); Harry van de Leygraaf (Begeleider); Simone Egberts (Begeleider)
My World
Mina van den Broek (Student); Maike Simon-de Vocht (Begeleider); Lonneke Hoogveldt (Begeleider)
Remediërende oefentijd in de klas en thuis:
Nisa Carvalho de Figueiredo (Student); Nettie Veeninga-Mulder (Begeleider)
Het doorverwijzingsproces op Multidisciplinair Kinderdagcentrum de Tweegelanden in Oosterhout
Nadine van Langen (Student); Agnieszka Toebak (Begeleider); Anouschka Heitlager (Begeleider)
Leren lezen? Wedden dat goed onderwijs er dan toe doet
Claudia van de Kerkhof (Student); Huib van de Geldof (Begeleider)
What is the effect of an aerobic exercise program on pulmonary function for children and adolescents suffering from cystic fibrosis? Measured in forced vital capacity and forced expiratory volume in one second.
Martine Olsen (Student); Marc Schmitz (Begeleider)
Wat als lezen moeilijk is en helemaal niet leuk?
E.C.G. van den Heijkant (Student); Anja van Zon (Begeleider)