Marketing in social games
Kim van den Eng (Student); Tom Langhorst (Begeleider)
Het kind als spiegel voor de leerkracht
Tessa Kerkhof (Student); Adriaan Ansems (Begeleider)
My World
Mina van den Broek (Student); Maike Simon-de Vocht (Begeleider); Lonneke Hoogveldt (Begeleider)
Remediërende oefentijd in de klas en thuis:
Nisa Carvalho de Figueiredo (Student); Nettie Veeninga-Mulder (Begeleider)
Scholing oncologie
José van der Want; Daniëlle Putters (Student); Pieter van Gorkom (Begeleider); Christine de Vries – de Winter (Begeleider)
Op zoek naar de kracht in mezelf
Rita van den Berk (Student); Adriaan van den Ansems (Begeleider)
Spelling...en de kracht van herhaling en bewustwording
Suzanne Snoeck (Student); Myriam Verwiel (Begeleider)
Het knieadductiemoment in vergelijking met de mate van spieractiviteit rond de knie
Jaap van Riel (Student); Tim Gerbrands (Begeleider)
Goed lezen door motivatie en variatie
Margriet Dorjee (Student); Vrony Zeinstra (Begeleider)
Vakmanschap uit Polen
Jeanny Vos (Student); Miek Schweren; Els Coolen (Begeleider); Corry Hoogendoorn-Stuiver (Begeleider)