Klinisch redeneren is te leren
Ronald Monsieurs (Student); Harry van de Leygraaf (Begeleider); Simone Egberts (Begeleider)
'Van time-out naar switch'
Inge Rooijakkers (Student); Aleid Beets (Begeleider)
My World
Mina van den Broek (Student); Maike Simon-de Vocht (Begeleider); Lonneke Hoogveldt (Begeleider)
Remediërende oefentijd in de klas en thuis:
Nisa Carvalho de Figueiredo (Student); Nettie Veeninga-Mulder (Begeleider)
Het doorverwijzingsproces op Multidisciplinair Kinderdagcentrum de Tweegelanden in Oosterhout
Nadine van Langen (Student); Agnieszka Toebak (Begeleider); Anouschka Heitlager (Begeleider)
Spotify als nieuwsmedium
Tessa Hofland (Student); Michel Simons (Begeleider)
Invloed van een corrigerende knieorthese op de kwaliteit van leven
Peter van de Kamp (Student); Irene Wertenbroek (Begeleider)
De waarde van echografie bij het diagnosticeren van Fasciitis Plantaris
Mary Daza (Student); Lydia Willemse (Begeleider)
Oplossingsgericht naar een betere registratie
Lilian van Berkel (Student); Tineke van Alphen (Begeleider)
Docenten van leerlingen met ASS werken met "Bijsluiters".
Gerard Boesaard (Student); Sophie Sliepen (Begeleider)