Onderwijsmodule: Kritisch kijken naar het versterken van netwerken en eigen kracht
S.M. Lohman (Lid Lectoraat); S.I.Z.A. Szabinka (Lid Lectoraat)
Tussentijds rapport Monitoronderzoek DNZO
S. Wicherts; M. Priem; M.P. Lycklama a Nijeholt; H.A. van Klink
Gereedschap Het Kennismakingsgesprek: gereedschapskist voor beter samenwerken met ouders
M.E.A. Lusse (Lector)
Tot de Kern Eindrapportage
C.M. Dekker - van Doorn (Lector); A.L. van Staa (Lector); C.V.M. Vahedi Nikbakht - van de Sande; F.E. Witkamp (Docent)
Huiskamers in Rotterdam
A.F. Sepp; D. ter Avest
Gereedschap Interactieve Ouderavond
M.E.A. Lusse (Lector)
Compendium voor de verplichte tegenprestatie bijstandsgerechtigden
R.J.W. Arnoldus (Lid Lectoraat); J. Hofs
Leerateliers Verdiepingsomgeving ZSM Jeugd, Gezin en Zeden. Verslag van het eerste leeratelier
Sietske Dijkstra (Lid Lectoraat); Lous Krechtig (Lid Lectoraat); Anneke Menger (Lector)
De rol van re-integratie bij de aanpak van schulden
Nadja Jungmann (Lector); Gercoline van Beek (Onderzoeker)
On the validation of the initial step of an upfront system implementation evaluation framework:
Johan Versendaal (Lector); Tamara Högler